HTML

Répatorta van?

Friss topikok

  • MrTeufel: lájk (2011.04.14. 20:06) Busz
  • ficak: Viszonylag új, február eleje óta írom. Én vagyok az anonimitás maga. Emberi (legalábbis ahhoz köze... (2010.05.06. 00:50) Trallala, trallala, pritty, pretty, prütty!
  • ficak: a boltban pont elegge elmerulok a mindennapjaikban, es igenis van elettelenseg, azert alkoholista ... (2010.03.22. 13:17) eastwest
  • ficak: juuuuj dejóóó!nagy nehezen rájöttem ki vagy, nem volt könnyű..... én is sajnálom, de most talán új... (2010.03.21. 21:34) WUHÁ
  • MrTeufel: rule (2010.03.18. 23:05) Tavasz

eastwest

2010.03.21. 22:08 ficak

 Naaa, próbáljuk újra ezt a bejegyzést.

Azon olvasók számára, akik nincsenek a facebookon regisztrálva (márha van még a földön ilyen ember) itten vannak képek továbbra is: pikasza. Persze facebook felhasználók is megtekinthetik.

Az elmúlt héten elképesztően sokat dolgoztam, csak egy szabadnapom volt. Na, nem mintha a munka különösebben megeröltető lenne, de nem tudok miatta napközben aludni, így elég fáradt vagyok. Mert éjjel egyig a szobába folyamatos ki-be járkálás van, reggel 10től pedig felkelés, ami abból áll, hogy 15 ember 30 zacskót zörget folyamatos jelleggel. De meg lehet szokni.

Csütörtökön, mely napon véletlenül épp valamit csináltam is a munkahelyemen (ez egészen ritkán fordul elő) Dylan Moran látogatott a boltba, aki a Black Books c. korábban emlegetett sorozat írója és főszereplője. Állítólag hosszú évek óta idejár. Persze én nem ismertem meg, de David mondta, hogy valami híresség van a szomszéd boltrészben, és aztán az is eszébe jutott, hogy ki, én meg gyorsan lecsekkoltam...Mókás volt.

Újabban ázsiaiak szálták meg a hostelt, üdítő változatosság a spanyolok után. Bár a spanyolok általában hosszú időre jönnek, míg az ázsiaiak inkább csak pár napra.

Pár hete lakott itt Daniel, a bajor, akivel akkor jóba lettem (és egy német lánnyal). Aztán mind a ketten elmentek, a lány (Beth?) haza, Daniel pedig 150 km-et gyalogolni Skóciába. Ilyet nem igazán tudom miért csinál valaki. Mindenesetre szerdán (St. Patrick napján) visszajött, és véletlenül találkoztunk, és mutatott képeket, hogy hol sátorozott, elég gyönyörű azért itten. Aztán meghívtam a Bálinthoz másnapra enni, mert elég elhagyatottnak tűnt, és ennek nagyon örült, Nickkel szerintem elég jóban lett. Amúgy nagyon furcsa ember volt, ez a pár nap talán pont elég is volt belőle...Szombaton hazament, de jövőre itt fog tanulni. Meglátogatott a boltban is, és volt szerencséje Davidhez.
David nagyon őszinte és értelmes, ezért jó vele beszélgetni, ha még nem ivott meg többet két Cidernél, azután érdemes távozni, mert kevésbé szórakoztató.

Amúgy egész sok látogatót fogadok mostanában a munkahelyemen. Tegnap Manyi járt ott, aki egy Máté passió előadást meghallgatni jött ide (és a próbákat is hallgatta), épp ott tartózkodnak most a Bálinttal. Szóval ő is bejött, őt is lenyűgözte a bolt, és ugyanekkor jött John is, aki hostellakó és munka után érdeklődik.

Ma úgy döntöttem, hogy elindítom a saját böjtöm: húsvétig nem fogok csokit/édességet enni (ezt egy fél doboz tescobrownie elfogyasztása után határoztam el, majd meglássuk hogy megy).

Amúgy egyre gyakrabban kell rádöbbennem, hogy az én szívem azért mégiscsak keleteurópába húz, nem való nekem ez a nyugat. Na, nem mintha rosszul érezném magam, sőt, nagyon is élvezem, de biztos vagyok benne, hogy nem tudnék itt élni. Egyszerűen túl steril (ezt a szót Báliint találta meg nekem, köszönet érte!). Tényleg tökéletesen leírja, hogy milyen. Minden rendben van, minden olyan tiszta, működik. minden követi a szabályokat, olyan nyugat. Az ember azt gondolja, hogy ez egész jól hangzik, és pesze, jó is, de pont emiatt hiányzik belőle egyfajta nem is tudom mi, valami lélek, vagy élet vagy nemtudom. Nem nagyon lehet ezt megfogalmazni, csak egy érzés. Mindenesetre nem szeretném itt tölteni az életem. Amúgy ezt nagyon kellemesen ellensúlyozva a munkahelyem...
És szörnyű, hogy, ha az ember péntek este 10 és vasárnap éjfél között az utcára megy, akkor minden méteren egy hányásba ütközik. (Bocsánat, de tényleg, iszonyat zavaró.)

Huhh, ennyi jut most így eszembe. Attól tartok, hogy ez a bejegyzés is bővelkedni fog a helyesírási hibákban, elírásokban és értelmetlen mondatokban, de nincs kedvem ma már újra elolvasni, mert az általában a véletlen törtléshez vezet...Kénytelenek lesztek elviselni.

 

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://repatorta.blog.hu/api/trackback/id/tr591857911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrTeufel 2010.03.22. 12:51:39

Tényleg van egy szintű sterilség, de éllettelenséget azért látsz, mert a hostelben a sok külföldivel élsz és nem merülsz el a helyi lakosok mindennapjaiba. (Én se, de legalább brittekkel beszélek egy csomót, ha már nem is skótok....).
Szóval nem steril, csak tiszta, és ha jó helyen keresel pezsgést is találsz, hányásba meg azért ütközöl, mert túl forgalmas helyeken jársz, körülöttünk nincs nagyon, csak egy, de az már régóta, tudod ott a sarkon a meadows felé. (Viszont a sűrűn járt/hányt helyeken meg hétfőn végigmegy a járdaseprő/tisztító, hogy megint steril legyen, ezért nem alakul ki ez a jófajta ismerettség az egyes okádékokkal.)
Máté passió zseniális volt, de annyira, hogy poszt is lesz belőle hamarosan, csak még be kell fejeznem a CFCS1A4-et, mert az 6,25%-a a jegyemnek és négykor le kell adni és még nem kezdtem el, de nem szpojlerelek most itt.

ficak 2010.03.22. 13:17:32

a boltban pont elegge elmerulok a mindennapjaikban, es igenis van elettelenseg, azert alkoholista mindenki.:) de mondom, hogy jo meg minden, csak nem elnek itt, es ez csak azert van mert tul mas mint magyarorszag, es en szeretek ott elni.(amig nem latom az emberek fejet a kozjarmuveken...) De irjad mar a sajat blogod, ne ide kommentelgesse (najo, azert kommentelhetsz is, viszont most talan elkezdek dolgozni)
süti beállítások módosítása