HTML

Répatorta van?

Friss topikok

  • MrTeufel: lájk (2011.04.14. 20:06) Busz
  • ficak: Viszonylag új, február eleje óta írom. Én vagyok az anonimitás maga. Emberi (legalábbis ahhoz köze... (2010.05.06. 00:50) Trallala, trallala, pritty, pretty, prütty!
  • ficak: a boltban pont elegge elmerulok a mindennapjaikban, es igenis van elettelenseg, azert alkoholista ... (2010.03.22. 13:17) eastwest
  • ficak: juuuuj dejóóó!nagy nehezen rájöttem ki vagy, nem volt könnyű..... én is sajnálom, de most talán új... (2010.03.21. 21:34) WUHÁ
  • MrTeufel: rule (2010.03.18. 23:05) Tavasz

Minden napra egy idézet - első rész

2010.02.18. 21:15 ficak

Úgy döntöttem, hogy elindítom a "minden napra egy idézet" című rovatot. Az idézet a Karosszék Könyvesboltból származik. Nem lesz persze minden nap. Így megmaradnak nekem ezek a szövegek, ami jó.

A mai egy exkiírás, egy fiókban akadtam rá: "Edinburgh City Council thinks you should be warned that this floor is very dangerous. Thanks Edinburgh city."

("Edinburgh városi tanácsa úgy gondolja, figyelmeztetni kell titeket arra, hogy ez a padló nagyon veszélyes. Köszönjük Edinburgh.") 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://repatorta.blog.hu/api/trackback/id/tr51771668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása