HTML

Répatorta van?

Friss topikok

  • MrTeufel: lájk (2011.04.14. 20:06) Busz
  • ficak: Viszonylag új, február eleje óta írom. Én vagyok az anonimitás maga. Emberi (legalábbis ahhoz köze... (2010.05.06. 00:50) Trallala, trallala, pritty, pretty, prütty!
  • ficak: a boltban pont elegge elmerulok a mindennapjaikban, es igenis van elettelenseg, azert alkoholista ... (2010.03.22. 13:17) eastwest
  • ficak: juuuuj dejóóó!nagy nehezen rájöttem ki vagy, nem volt könnyű..... én is sajnálom, de most talán új... (2010.03.21. 21:34) WUHÁ
  • MrTeufel: rule (2010.03.18. 23:05) Tavasz

Kimaradt jelenetek

2010.03.05. 17:31 ficak

 Itt ülök a csendes loungeban, és mellettem ül az olasz Galamb (Galambos Péter) Az egy dolog, hogy hasonlóan néz ki, de pontosan ugyanolyan a hangja. Teljesen furcsa. Hihetetlen, hogy egy embernek ilyen hangja legyen. De, hogy kettőnek! Ahányszor megszólal felkapom a fejem, és rábámulok, de mivel még soha nem beszéltünk egy szót sem, ezt valószínűleg furcsálja egy kicsit.

Amúgy nincs semmi különös. Igazából minden nap van valami, a hostel soha nem alszik, tegnap szülinapibuli, ma nem tudom, de én a munkahelyemen tartandó "céges ivászatra" megyek, utána pedig esetleg Eddie születésnapját ünnepelni (Bálint lakótársa).

Ugyebár a hostelt úgytűnik kizárolag spanyoloknak és ausztráloknak (esetleg olaszoknak) tartják fenn, ezért az egész ház zeng a spanyoloktól egész nap. Nagyon jófejek és vidámak, hívnak mindenfelé magukkal, várostnézni és pubokba menni, de az egyetlen probléma, hogy csak spanyolul beszélnek közben, ami valamelyest csökkenti a társaság élvezeti értékét. De ha négyszemközt beszél velük az ember, akkor próbálkoznak az angollal, és nagyon kedvesek.

Kezd olyan érzésem lenni, hogy ezt a blogot már csak magamnak írom, ez a bejegyzés is azért született, hogy én emlékezzek ezekre a dolgokra, lehet hogy nem igazán érdekes mások számára.

Az egyetlen baj a hostellel az, hogy 10 körül muszáj felkelni, mert mindenkinek szól az ébresztője és mert 11kor takarítás van, vagyis kb két órán át se konyha, se fürdőszoba nincs, ellenben bejönnek a szobába és ágyathúznak. Ez nem mindig kényelmes, de azért valahogy túlélem.

Amúgy érdekes, hogy a spanyolok mind ugyanúgy néznek ki, ezért sosem tudom őket megkülönböztetni egymástól (főleg a hímnemű egyedeket nehéz, márcsak azért is, mert a lányok nagy részével egy szobában lakom, így velük többet találkozom).

Legújabb szórakozásom a google translator használata, ha valamilyen angol szöveget nem értek, berakom a translatorba, de nem szokott nagyon kisegíteni, mikor a tie down-t le nyakkendőnek fordítja. (Lehet, hogy csak a szövegkörnyezet zavarta meg.)

Na, most valószínűleg pihenek egy kicsit, mert eddig nagyon keményen dolgoztam (aludtam és olvastam). 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://repatorta.blog.hu/api/trackback/id/tr411811978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vekerdyd 2010.03.07. 10:13:51

Én lelkes olvasód vagyok!
Úgyhogy csak írj!

MrTeufel 2010.03.09. 23:58:03

én nem olvasom, hogyha nem írsz, hogy van új :D
süti beállítások módosítása